1- هماهنگی با کلیه واحد / بخشها در اجرای استاندارد های اعتبار بخشی در بیمارستان ۲- مشارکت در تدوین و سند استراتژیک و به روز رسانی آن ۳- مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی و بهبود کیفیت در بیمارستان. ۴- برگزاری جلسات کمیته سنجش و پایش کیفیت و پیگیری مصوبات ۵- نظارت و پیگیری کیفیت برگزاری سایر کمیته های بیمارستانی و ارائه گزارش وضعیت و پیشنهادات مداخله ای – اصلاحی به تیم مدیریت اجرایی در صورت لزوم ۶- تدوین فهرست فرایند های اصلی بیمارستان با همکاری مسئولین بخش / واحد ها و تعیین شاخص های اندازه گیری آنها ۷- -نظارت بر گردآوری داده ها و جمع بندی اطلاعات در راستای شاخص های فرایندی – عملکردی –ساختاری، انجام تحلیل با مشارکت مسئولین بخش ها و واحد ها و ارایه گزارش نتایج تحلیل ها و مداخلات به تیم مدیریت اجرایی ۸- پیگیری میزان پیشرفت در برنامه های بهبود کیفیت / عملیاتی بیمارستان و ارائه گزارش به تیم مدیریت اجرایی ۹- مشارکت در تدوین خط مشی – روش اجرایی و دستوالعمل های بیمارستانی به روز رسانی آنها ۱۰- نهادینه کردن فرهنگ ارتقای کیفیت در بیمارستان ۱۱- اجرای فرایند رسیدگی به شکایات و رضایت سنجی از بیماران و کارکنان مرکز (خدمت دهنده و خدمت گیرنده) در بیمارستان. ۱۲- مشارکت در تدوین شاخص های عملکردی اختصاصی بیمارستان. ۱3- مشارکت فعال در انجام بازدید های مدیریتی ایمنی بیمار
14- انجام بازدید های میدانی از بخش ها و واحدهای بیمارستان
|