رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، مراجعه روزانه 700 نفر به این بیمارستان
رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، مراجعه روزانه 700 نفر به این بیمارستان
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تامین رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم این بیمارستان است.

خبـــــر
رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، مراجعه روزانه 700 نفر به این بیمارستان
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تامین رفاه حال مراجعان و تکریم ارباب رجوع اولویت مهم این بیمارستان است.
به گزارش روابط عمومی- دکتر محمد کاظم مومنی رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: با توجه به مراجعه روزانه 700 نفر به این بیمارستان جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی، خود را موظف به تکریم ارباب رجوع می دانیم چنانکه راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی منجر به کاهش اتلاف وقت بیماران و افزیش رضایتمندی آنان شده است.
وی ضمن تاکید بر توجه به حسن برخورد ارائه دهندگان خدمت در این بیمارستان با مراجعان تصریح کرد: تمامی کارکنان این بیمارستان ضمن تلاش در جهت ارائه خدمات کیفی، همواره خوش خلقی و تواضع را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده اند.
دکتر مومنی همچنین با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و بازسازی و بهسازی برخی بخش های بیمارستان افزود: بهسازی محوطه ، بهبود سیستم برودتی و زیباسازی سالن انتظار کلینیک ها از جمله برنامه هایی است که بخشی از آن انجام شده و بخشی در حال انجام است.
وی به خریداری 7 کولر آبی هفت هزار جهت مطلوب سازی وضعیت برودتی راهروهای بیمارستان تا زمان بهره برداری از سیستم سرمایش و گرمایش جدید مرکزی اشاره و تصریح کرد: برای بهبود وضعیت برودتی بیمارستان و جبران افزایش دمای هوا، تا کنون 180 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: اجرای تمامی این طرح ها منجر به ارتقاء رضایتمندی مراجعان از خدمات دریافتی شود.
روابط عمومي بيمارستان علي ابن ابيطالب(ع)
comment