روابط عمومی
نام و نام خانوادگی: محمدرضا صمدزاده
نام و نام خانوادگی: محمدرضا صمدزاده سمت: مسئول روابط عمومی
شرح وظایف: سیاستگذاری، برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس اهداف، سیاستها،فعالیتها، برنامهها و مواضع سازمان به مخاطبان، رسانهها - گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای نخبگان و رسانهها در زمینه فعالیتهایسازمان و ارائه آن به مدیریت. - تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینهسازیبرای برقراری ارتباطات بین آنان. - اعلان مواضع سازمان. - عضویت و شرکت در جلسههای مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشیها، برنامهها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهماییها و جلسهها. - تدوین "تقویم جامع ارتباطات سازمانی" در قالب ملاقاتها و بازدیدهای مسئولان سازمان باشخصیتهای حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی. - تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان سازمان. - برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی. - تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات، متناسب با اولویتهای سازمانی ونیازهای افکار عمومی. - تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان سازمان به زبانهای مختلف. - مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی سازمان. - پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه. - تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها. - مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل سازمان. - طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان (متناسب با سلایق و علایق قشرها). - تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل سازمان. - راهاندازی اتاق انتظارات سازمان. - تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازیسازمان. انتشارات - تدوین کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی سازمان. - گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامهها; باشیوهها و قالبهای مؤثر و مناسب. - تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی. - انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی سازمان. سنجش افکار - تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه/فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان برایارائه به مدیریت. - نقد و بررسی بازتاب فعالیتهای سازمان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان، رسانهها و دستگاهها از یکسوو مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت. - سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت. - طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچهمؤثرتر در بهبود جریان امور سازمان. - پژوهش و برنامهریزی - تهیه گزارشهای عملکرد دورهای از فعالیتهای روابط عمومی. - نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیتهای جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی. - نظارت و ارزیابی فعالیتها و اعمال نتایج حاصل در برنامهها و فعالیتهای آتی. - طراحی و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموریکه به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین سازمان ومردم و دستگاهها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد.
تلفن تماس:09159907822 تلفن محل کار:33295570 داخلی 1500
|